Geplaatst: 28-02-2012 18:06
hey
ik heb een saab staan waarvan het olie lampje gaat branden met warme motor "rijdend"
de motor lekte ook olie ,oorzaak carterventielatieslang die heb ik vervangen nu heb ik gelezen dat die carterventielatieslang inwendig afbrokkelt en in de olieaanzuigzeef terecht komt.
Nu wil ik de oliedruk gaan meten maar ik wil graag weten waar de oliedruk sensor zit,zou bij
het oliefilter moeten zitten is mij verteld maar ik heb hem daar niet kunnen vinden.
verder wil ik graag informatie over dit probleem en over de minimale oliedrukken.