Geplaatst: 24-04-2016 11:03
Beste collega's,
Het zonder vermogen vallen van deze wagen gebeurt enkel wanneer die op bedrijfstemperatuur komt. (na 5 km sinds koude start). Als je onder de 2000 toeren blijft kan je dan nog rijden eens je er boven gaat valt deze uit. Wil je direct starten, dan slaat deze niet aan, wacht je een minuutje dan gaat deze. foutmelden geen! Als ik hem controleer met datalogger (de frp sensor) meet ik waarde die goed is, bij uitvallen gaat de druk gelijkmatig naar beneden. geen idee wat ik verder nog moet controleren, iemand enige ervaring met dit probleem?
Uitgelezen met
ids