Geplaatst: 23-10-2013 21:51
hallo,
heb maandag een twingo binnen gekregen, met de klacht
dat als er smorgens weggereden word, de motor na een minuut
2500 toeren gaat draaien, en daarna afslaat.
Dan slaat de auto pas na 2 minuten aan, de auto loopt dan gelijk goed, en er is de rest
van de dag niets meer aan de hand.
Gemeten
de auto heb ik geprobeerd uit te lezen, maar er is geen communicatie met de ecu ( safir 2) mogelijk, de rest (airbag en startblokkering) wel.
heb de bedrading gecontroleerd tussen ecu, componenten en diagnosestekker, gasklep gereinigt, er zijn verder geen vacuum lekken.