Geplaatst: 29-12-2012 18:25
Ik heb hier een polo die maar op 2.5 cilinders draaide in plaats van 3, alle 3 de ontstekings bobijnen vervangen en de bougies probleem bleef het zelfde compressie meting gedaan: cilinder 1 12 kg cilinder 2 7kg en cilinder 3 14kg. Cilinder kop gedemonteerd uitlaatklep cilinder 1 en 2 vervangen( waren verbrand er waren barsten in en stukjes uit) alles terug gemonteerd wagen draaid goed , maar uitlaat collector komt na 5 min gloeiend rood iemand een idee waar mee te beginnen?
mvg.