Geplaatst: 26-04-2016 20:57
Goedenavond,
Ik heb een Opel Frontera die flink tikt in de motor bij koude start. Omdat flushen van de motor niet geholpen heeft heb ik de klepstoters vervangen, gelijk nwe distributieset/waterpomp vervangen en nokkenaslagers vernieuwd. Echter tikt de motor nog onverminderd door. Ik heb dunnere olie geprobeerd maar helaas ook zonder resultaat. Heeft iemand een idee waar ik mee verder kan?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Mvg,
Johan