Geplaatst: 24-06-2015 20:11
hallo,
Wij hebben hier een Renault staan die stationair te hoog in de toeren loopt. We hebben de stelmotor van de stationairregeling en de temperatuursensor al vervangen.
Heeft iemand hier enige ervaring mee?
gr. lohuis
Uitgelezen met
Geen OBD
Foutcodes
Geen