Geplaatst: 25-10-2013 16:30
Collega's,
De Interstar is vorig jaar, ongeveer 20.000 km.geleden, van een nieuwe multie v-snaar voorzien en op dat moment zijn de loop en spanrol ook vernieuwd. De riem is nu weer geknapt en is daarvoor behoorlijk heet geweest aangezien de ribben er zo ongeveer allemaal af waren en in de groeven van de poulie's zaten. Afgezien van de gebroken riem en een afgebroken aanslag van de spanrol is er niets aan te vinden wat de oorzaak kan zijn. Krukas pouli is goed, er zit geen vrijloop poulie op de dynamo. De afgebroken aanslag van de span rol is de aanslag welke bereikt wordt in ontspannen toestand.
Iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
Bij voorbaat dank voor het mee denken.
Rikus
Gemeten
n.v.t.
Uitgelezen met
n.v.t.