Remlichtwerking onjuist

6 reacties

Opgelost

Merk
Chrysler
Model
Voyager
Type
3.8 V6
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
P
Eerste inschrijving
januari 2008
Brandstof
Benzine

jbauto

Lid sinds: 17-08-2009

Bijdragen: 32

Geplaatst: 29-10-2013 9:54

Bij het intrappen van de rem gaan de remlichten branden (incl. dere remlicht) Bij het loslaten van de rem dooft 3e remlicht meteen en de normale remlichten pas na +/- 8 seconden.

Als de verlichting brandt dan branden de remlichten constant zonder de rem aante raken behalve het 3e remlicht. Bij het remmen werkt dan alleen het 3e remlicht normaal. Uitgelezen met de Mega macs maar geen fouten hierin. Er zit wel een trekhaak onder en deze gecontroleerd, werkt prima.

Uitgelezen met

Mega Macs