Merk
Audi
Model
A4
Type
TYPE 8E
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Jarrie

Lid sinds: 13-06-2010

Bijdragen: 4280

Geplaatst: 31-08-2014 19:19

 Mijne heren,

Even een vraagje mbt coderen in het algemeen.

Als er gepraat wordt over coderen betreft het altijd een auto van de VAG-groep of een BSI-box van Peugeot of Citroen. Is het nu zo dat bv bij een Mazda, Nissan of welk ander merk dan ook, er geen codering nodig is? Is hier dan alleen een gelijk onderdeelnummer al voldoende?

Ik hoop trouwens dat ik de juiste procedure heb gevolgd voor het plaatsen van deze vraag. Zo niet, dan mijn excuses.

Verder ben ik erg benieuwd naar de antwoorden.

Bij voorbaat dank en groetjes.

Jarrie