Geplaatst: 01-09-2014 18:07
Goeden dag heren.
We hebben hier een smart fortwo, Tijden het rijden valt ineens het vermogen weg en tegelijke tijd brand een geel driehoek lampje. na even wachten en de motor uit en aan zetten doe it het weer.
Met uitlezen zien we geen storingen.
weet iemand wat het kan zijn?
Mvg Kami,