Geplaatst: 30-10-2013 8:48
de auto is rijdend neer gezet volgende dag niet meer aan slaan,
de uitleeskast erbij gehaald maar geen verbinding met de comp mogelijk,
het gloeilampje brand ook niet op het dashboard als je hem op contact zet.
er mist een stuurstroom maar waar???
relais en zekeringen zijn heel comp er al uitgehaald en daar ook geen kabelbreuk gevonden
Foutcodes
niet