Geplaatst: 31-10-2013 7:41
heren,
bij deze wagen valt ,als men op de startknop drukt de boordspanning soms heel even weg.
het gebeurd niet altijd .
klant vraagd telef. wat kan dit zijn ?
hij vind het vervelend want iedere keer moet het klokje op tijd worden gezet.
de wagen start overgens wel.
afz gar schouten