Geplaatst: 01-04-2006 22:56
[52991] ik zit met een inhoudende motor tijdens het rijden, het lijkt alsof er tijdens volvermogen ineens luchtbellen in het brandstofsysteem zitten, de motor "hikt" dan en gaat dan weer verder zonder dat je de motor stilzet, en gewoon rond de 2000 toeren rijden geeft het gevoel alsof je steeds een harde vlaag tegenwind hebt. wat kan dit zijn?
mvgr. marcel