Geplaatst: 15-02-2007 9:56
Klant komt de laatste tijd 'n paar keer met de klacht van inhouden / stoten. maar natuurlijk niet iedere dag......
Foutcodes uitgelezen en iedere keer 'n combinatie van 3 fouten: 250, 260 en 270: bedrading lambdasensor, gasklepweerstand en opname element druk. Bedrading is echter goed en stekkers zijn niet geoxideerd.
'n Tijdje geleden is de OT-gever al vervangen en ook de bobines en map-sensor met de slang zijn al eens vervangen. Iemand nog 'n idee?