Geplaatst: 15-02-2007 10:26
[74395] Van deze 230E W124 is er een defect in het middelste dasboard ventilatierooster.
om dit uit te nemen, zit er links en rechts een schroef (en midden in het rooster een inbusschroef).
de rechterschroef is toegankelijk.
Het probleem is:
om bij de linkerschroef te komen, moet het dasboard gedeelte waarin de toerenteller en snelheidsmeter zitten, naar voren gehaald worden.
Hoe gaat dit in zijn werk?
groet
Robin Meyer