Stationair

2 reacties

Merk
Toyota
Model
Starlet
Type
Onderwerp
Motorcode
2E-C
Eerste inschrijving
januari 1989
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-10-2006 10:32

[65230] Motor loopt stationair beroerd. Arm mensel, ploft in uitlaat. Ik meet op Lambda-sonde geen spanning. We hebben geen schema's. Kun je deze ook al uitlezen?? Zit wel diagnosestekker in, maar lampje op dashboard is niet te zien. Heb stationaire sproeier al schoongemaakt. Als men gewoon op snelheid rijdt, heb je geen probleem.

Wie heeft een schema of een idee van de storing.