Geplaatst: 30-10-2006 22:18
De motor start en draait goed bij koude motor. Eens het koelwater op 70°c komt valt hij stil. Heb ontsteking maar geen benzine-inspuiting. Laat je de wagen 5 minuten staan, dan start hij terug tot op het moment dat hij terug ongeveer 70 ° graden warm is. Het is een monopoint inspuitsysteem.
Zijn deze wagens uit te lezen ?
rotor en stroomverdelerkap zijn vervangen omdat deze er toch al niet goed uit zagen.
Wie weet raad ?