Geplaatst: 30-10-2006 22:26
[66969] Probleem van een klant:
Polo loopt niet goed. Lijkt op een ontstekingsprobleem. Nieuwe bougies en bobine vervangen en prompt start de auto helemaal niet meer. Uitgelezen en foutcode die aangeeft dat de toerentalsensor een vreemde waarde geeft.
Volgens mij heeft dat ding geen aparte toerentalsensor maar haalt ie het van de krukassensor. Gemeten aan bedrading, voltage is voldoende. Krukassensor vervangen en voor de zekerheid ook maar nokkenassensor. Auto start nog steeds niet. Krijgt wel benzine en bougies vonken ook.
Iemand een suggestie?
Bij voorbaat dank.
Groet,
Guido Priemus