Geplaatst: 06-11-2006 11:18
Hallo, heb een probleem met een 320 6 cil, is onder het rijden er mee opgehouden, als je hem start denk je dat de ketting is geknapt dit is niet zo dezeis goed, alles gaat gewoon rond en de kleppen blijven niet hangen.
hij vonkt wel en brandstof is ook aanwezig, compressie gemeten dit is niet correct 2 bar op 2 cil,
de zuigers gaan wel op en neer en blazen wel maar dat zegt niet zo veel, zijn er mensen die dit erder hebben gehad ??
met vr grt S