Opschakelen automaat ML270CDi, 2002.

10 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
M-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-02-2007 8:55

[74387] De automaatbak blijft soms in de eerste versnelling hangen. Als je dan de auto

uit zet en weer opnieuw start is het opschakelen weer goed. De klant zal nog langs

komen maar is er alvast iemand die een tip voor ons heeft ?.