Geplaatst: 15-02-2007 8:55
[74387] De automaatbak blijft soms in de eerste versnelling hangen. Als je dan de auto
uit zet en weer opnieuw start is het opschakelen weer goed. De klant zal nog langs
komen maar is er alvast iemand die een tip voor ons heeft ?.