Geplaatst: 15-02-2007 23:16
weet iemand wat de brandstofdruk moet zijn tijdens starten.
heb er hier 1 die schade heeft gehad en niet meer aanslaat,alles is gerep,en vervangen.geen storingen maar slaat niet aan .start toerental is 250 rpm .brandstof druk komt niet boven de 88 bar, lijkt me te wienig.