1 reactie
Lid sinds: 03-12-2007
Bijdragen: 2
Geplaatst: 03-12-2007 20:48
Voyager van 1993, 2.5i SE, 250 dkm
Wat moet de oliedrukmeter aangeven tijdens normaal rijden en stationair draaien?