geen ontsteking bij een VR6

5 reacties

Opgelost

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Golf III
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
VR6
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

jajanssen

Lid sinds: 24-11-2007

Bijdragen: 4

Geplaatst: 24-11-2007 3:14

hoi,


Heb geen ontsteking bij een 92'er Golf VR6


spanning op de bobine, kan met bobine kabel geen vonk trekken.


zou zeggen dat dan de bobine kapot is, maar deze heeft naast een plus en min een soort van stuur spannings draad.


zou dus eventueel aan de aansturing kunnen liggen van de Motronic.


BDP sensor, geeft een weerstand van +- 600 Ohm.


injectors spuiten volgens mij in, ik heb iig benzine geur geroken.


wie kan mij vertellen wat het probleem zou kunnen zijn.


mvg


Joris Janssen