Geplaatst: 22-12-2007 18:44
Hoi, heb een 323 fastbreak met 135 dzd km op teller, Ik ben niet zo te spreken over verbruik, en over het geluid van de motor. Ik twijfel soms op het tijd staan van de brandstof pomp. De distibutie staat op tijd, is het mogelijk om de pomp te laten controleren op tijd staan? Motor rookt niet, met extreme kou wel iets moeilijker aanslaan. Verbruik is , met toch gemiddeld stad en snel dan wel 80 km wegen 1 op 16,5. Denk toch dat het een op 18 moet kunnen. Heb iemand hier ideeen dan wel ervaringen over? Groeten Ben