Geplaatst: 10-12-2007 8:58
Dag mensen,
Wij hebben even een vraag: Wat is het exacte olieverbruik wat de volgende auto volgens
de fabriek mag verbruiken voordat je er wat aan moet doen?
Renault Scenic 1.6i 16v van bouwjaar 2000.
Ik hoor het wel, alvast bedankt.