Geplaatst: 22-12-2007 9:40
het probleem dat je omschrijft kan met meerdere dingen te maken hebben..
waar ik zelf als eerste naar zou kijken is de koelvloeisstof temperatuursensor, de staat van de gloeibougies en eventuele lekkages.
als deze het probleem niet oplossen dan kun je gaan denken aan een defecte verstuiver, de pomptiming (als dit van toepassing kan zijn door b.v. distributieriem vervanging (als hij geen ketting heeft)) of zelfs een lekke kop o.i.d.
veel suc6 met zoeken.