Geplaatst: 30-11-2007 19:56
Mijn Premacy heeft de laatste week last van een hinderlijke benzinelucht in de auto. Er is geen lekkage en de uitlaat is potdicht. Het probleem is vooral bij lagere snelheden.
Wie weet waar ik het zoeken moet?
Gert Groenendijk