Geplaatst: 06-12-2007 22:08
Heb je snelheid sensor al gemeten met een scoop , hier mee kun je veel storingen ontdekken
aansluiting van sensor op versnellingsbak 1 en 2 voeding en massa en aansluiting 3 signaal , kan ook nog een birton zijn die het signaal niet goed verwerkt die is meestal gemonteerd bij dachbordkastje (indien aanweizg )