1 reactie
Opgelost
Lid sinds: 28-11-2007
Bijdragen: 2
Geplaatst: 28-11-2007 9:37
Hallo, ik heb vandaag een citroen saxo voor een gr.brt staan, waarvan het startonderbreker lampje blijft knipperen, maar de auto start wel gewoon, en rijdt gewoon goed !
Wie weet de oplossing ?