Geplaatst: 02-12-2007 14:09
Ik lees in je verhaal nergens iets over een software update voor de brandstof inspuiting is bij eerdere doblo's ook nodig geweest ik zou de dealer even raadplegen of hier een update voor geweest is scheelt een hoop zoekwerk misschien wij hebben hetzelfde nl.gehad met onze doblo van 2002