Geplaatst: 21-11-2007 18:54
[93368]Hallo , als de motor koud is blijft hij ongeveer stationair draaien , als hij wat warmder wordt valt hij stil , drukleidingskes gecontroleerd en heb er 3 gevonden , veranderd en het zelfde , luchtregelaar ook gereinigd , maar geen resultaat , bougiekes ook vervangen , iemand raad ?? Want ze hebben mij al gezegd dat het kl.... bakken zijn , bedankt op voorhand.....Marc