4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 26-11-2007 17:13
De benzinepomp blijft doorlopen als de motor op contakt staat.
De benzine loopt aan de uitlaat naar buiten.
Motorolie zit vol met benzine.
Kan het relais kapot zijn? (komt nooit voor)