Geplaatst: 26-11-2007 15:42
[93636]Goedemiddag,
Heb hier een 307 SW sttan waar regenwater naar binnen lekt bij de rembekrachtiger.. Kent iemand dit probleem (en zo ook de oplossing ;-) Heb voor een paar maanden terug de voorruit vervangen.
Ik heb de parafan al verwijdert en de afwateringsgaten schoongemaakt maar dit heeft niets geholpen..
De bekrachtiger is slecht zichtbaar van onder de kap vandaar mijn vraag.
Alvast bedankt
René