Geplaatst: 28-11-2007 1:28
[93746]hallo,lampje esp en abs blijft branden,hebben de abs pomp vervangen door een gebruikte pomp.
de oude was kapot (ivm brandschade).
nu herkent de ecu de abs pomp niet.
verder geen storingen uit te lezen.
iemand een idee?