Geplaatst: 30-11-2007 22:37
[93930]Beste Collega's
ik heb het volgende probleem
Passat 1.8T Lampje ABS en Lampje remvloeistof niveau branden
ik gebruik vag-com
systeem proberen uit te lezen maar ik kom niet in het abs systeem
ook in het can systeem kom ik niet in
andere systemen wel
ik heb de zekeringen gecontroleerd accu pool er af gehad en ook De bijde polen tegen elkaar gehouden
ik heb op de stekker op abs pomp 2x massa en 2x voeding
stekker is niet geoxideerd
nu lees ik wel dat deze regelmodules vaak kapot gaan
hoe kan ik het beste testen of deze daadwerkelijk stuk is
alvast bedankt