Geplaatst: 16-12-2007 10:52
De vochtigheid komt er gewoon door een tekort aan vet rond de verstuiver waardoor condens kan ontstaan,dus bij montage voldoende voorgeschreven wit vet aanbrengen. Om de verstuiver te kunnen demonteren moet de motor inderdaad eerst op bedrijfstemperatuur staan. Indien de verstuiver met "matig" wringen niet loskomt raad ik u aan de originele slagtrekker te gebruiken of het bestaande trilsysteem. Let wel op! Wees niet te bruut met het gereedschap om beschadiging aan de cilinderkop en/of kleppendeksel te voorkomen. Indien het nog niet mocht lukken mag je me altijd contacteren. groeten Elias...