Geplaatst: 21-11-2007 19:47
Wie kan mij helpen?
Ik ben bezig met een T4 2.5 ACV, probleem is het starten van deze auto, je moet heel lang doorstarten zelfs al 10 sec. na het afzetten van de motor, je ziet duidelijk via de aanvoer naar de pomp lucht meekomen.
Ik heb inmiddels alle leidingen al vervangen incl. filter en brandstofverwarmingsklep.
Wanneer je de motor laat lopen met afgeknepen retour is het probleem weg en wanneer je met een fles diesel met daarin 2 slangen direct van en naar de pomp is het probleem weg.. mede hierom geloof ik niet dat het in de brandstofpomp zit..
Aan het vlottergedeelte in de tank waarop de aan en afvoer zit zie je niets, filter niet verstopt en ook niet extreem vervuilt, het oude brandstoffilter zat wel vol 'bagger'...
Iemand een idee? alvast bedankt..