Geplaatst: 13-12-2007 18:25
sprinter rijd goed in constante snelheid maar bij vertragen of remmen slaat hij in een noodprogramma .Wanneer je het contact enkele sec. aflegd is het weer goed .Aan de computer gelegd en er komt telkens foutcode 1403 op maar daar staat bij onbekende fout weet soms iemand welke fout dit is of wat het probleem is.....