Geplaatst: 27-12-2007 21:21
hallo
weet hier iemand of het zou mogelijk zijn met de origenele tankvlotters een juiste aanduiding te krijgen hoeveel er nog in de tank zit ,hoe kan je dan de linkse vlotter en rechtse samenbrengen op een gewone tankmeter ,zonder de kombi te gebruiken
alvast bedankt