Geplaatst: 20-12-2007 20:44
Hallo,
Waarschijnlijk heb je last van wegvallende brandstofdruk in de commonrail. Als de overdrukklep niet lekt of opengaat dan kan je er wel zeker van zijn dat de SVC-klep(pen) op de brandstofpomp de boosdoener is. Mogenlijk zitten er twee op, een rode en een groene. Deze vervangen.
Je kan ze bestellen bij dieselservice Terlouw. www.terlouw.nu
Succes en laat even weten of het gelukt is
Ton