Geplaatst: 18-12-2007 19:38
Als je jouw koplampen aanzet zullen deze ook dimmen. komt idd door de electrische stuurbekrachtiging.
maar dat het zoveel scheelt is praktisch gezien niet normaal. De nieuwe dynamo is niet helemaal lekker vrees ik of het is een te kleine dat kan ook.