Geplaatst: 29-11-2007 7:52
Wanneer de X-3 dagelijks wordt gebruikt is er geen probleem. Wanneer hij echter ongeveer 2 weken niet wordt gebruikt, dan is de batterij volledig leeg. Er kan echter geen stroomverlies worden gemeten. De batterij werd reeds vervangen, doch dit was geen oplossing. Kan iemand mij helpen? Dank op voorhand.
Paul