Geplaatst: 25-12-2007 12:38
Een tip. Je kan ook de ketting vaststrippen met kabelbandjes en zo blijft de ketting op de kettingwielen. Je hoeft enkel de centrale bout van de nokkenas te demonteren en het kettingwiel die op een spiebaan zit eraf te kloppen. De cilinderkop kan eraf terwijl het nokkenasriemwiel met vastgestripte kettingwiel erop blijft denk ik!
Succes