2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 03-12-2007
Bijdragen: 4
Geplaatst: 28-12-2007 22:00
Idd de klepspeling van de inlaat kleppen stonden allemaal te strak, alles netjes gesteld en riem + pomp nieuw en alles weer beter als nieuw.
Super bedankt groeten Bart .