3 reacties
Lid sinds: 22-11-2007
Bijdragen: 16
Geplaatst: 03-12-2007 15:45
mag ik vragen wat het motornr is rond deze bouwjaren waren er auto's waar een probleem was met het motorregelapparaat heb je geen klachten zoals het opeens wegvallen van het vermogen
gr arjan