1 reactie
Lid sinds: 26-11-2007
Geplaatst: 26-11-2007 19:47
Als ik even met een rustig konstant tempo heb gereden en ik wil dan accellereren dan hapert mijn auto.
In de garage kreeg ik het antwoord dat dit komt door de katalisator en hier is niets aan te doen!