Lid sinds: 07-12-2007
Geplaatst: 07-12-2007 19:09
Hallo,
Bij het openen van de auto met de aftands bediening blijf de linker buitenspiegel soms wel in de geheugen positie staan maar meestal moet ik hem weer bijstellen. Is hier een oplossing voor?
Mvg Henk