Geplaatst: 04-12-2007 22:53
Er is een serie slechte koelvinnen geweest waarvan de eigenaar van Volvo een bericht thuis kregen om de koelvin gratis te laten vervangen, het is overigens alweer een paar jaar geleden dat die campagne liep.
Ik weet niet of de campagne nu nog loopt en of jou auto in deze campagne valt, maar dat kun je zo navragen bij de Volvo-dealer !!