Geplaatst: 17-05-2005 1:36
[31559] Hallo,onlangs kreeg ik een 220D binnen en de oorzaak is dat de wagen tijdens het rijden uitvalt,sleutel uittrekken en na een 10 tal sec wachten start die weer.geen fouten na het uitlezen ,voor zekerheid door dealer laten uitlezen er werd gezegt dat het de dieselpomp defect is,maar het klonk niet geloofwaardig,weet iemand van jullie iets meer voor ik de pomp verander,
Groetjes