Geplaatst: 17-05-2005 9:07
[31563] De audi kwam binnen met een verstopte katalysator, had geen trekkracht,
Nu is de katalysator er tussen weggehaald en trekt nu redelijk.
Hij rookt bij warme motor erg veel grijze rook.
de foutcodes zijn uitgelezen, deze zaten er niet in.
Wie heeft ervaring met deze audi.
Het betreft een v6 tdi.
Mvg Hans