weinig trekkracht onderin + rookt erg v6 tdi

12 reacties

Merk
Audi
Model
A6
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-05-2005 9:07

[31563] De audi kwam binnen met een verstopte katalysator, had geen trekkracht,

Nu is de katalysator er tussen weggehaald en trekt nu redelijk.

Hij rookt bij warme motor erg veel grijze rook.

de foutcodes zijn uitgelezen, deze zaten er niet in.

Wie heeft ervaring met deze audi.

Het betreft een v6 tdi.

Mvg Hans